Αλλαγές – Επιστροφές
Πολιτική επιστροφών
Σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ του Νόμου 2251/1994 και συγκεκριμένα την περίπτωση δ’ αυτού, ρητά αναφέρεται ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στην περίπτωση προμήθειας αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν , όπως εν προκειμένω. Συνεπώς επιστροφές αρωμάτων και καλλυντικών δεν γίνονται αποδεκτές σε καμία περίπτωση για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του παλαιού αλλά και της αποστολής του νέου προϊόντος τα επιβαρύνεται ο πελάτης με τις συνεργαζόμενες υπηρεσίες μεταφορών της επιχείρησης μας.
Πολιτική επιστροφής χρημάτων
Η εταιρεία μας, επιστρέφει την καθαρή αξία των προϊόντων και δέχεται την επιστροφή τους μόνο στην περίπτωση που η εταιρεία έχει στείλει λάθος προϊόν από αυτό που παρήγγειλε ο πελάτης. Η ασφαλής συσκευασία των προϊόντων είναι στην ευθύνη του πελάτη-αποστολέα ώστε να παραληφθούν ακέραια από την εταιρεία μας. Σε διαφορετική περίπτωση δεν αναγνωρίζεται η επιστροφή της αξίας. Σε περίπτωση που ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο ακυρώσει την προπληρωμένη παραγγελία του η οποία όμως έχει ήδη σταλεί από την εταιρεία μας, η επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό του θα γίνει αφού πρώτα επιστραφεί το δέμα στην εταιρεία μας από την εταιρεία μεταφορών. Για τον χρόνο επιστροφής των δεμάτων στην εταιρεία μας, την ευθύνη την έχει η εταιρεία μεταφορών.
Πολιτική αλλαγής προϊόντων
Αλλαγές προϊόντων γίνονται μόνο στην περίπτωση που η εταιρεία μας έχει στείλει λάθος προϊόν από αυτό που έχει παραγγείλει ο πελάτης. Σε καμία άλλη περίπτωση δεν γίνονται αποδεκτές σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ – Νόμος 2251/1994 που αφορά προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν, τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.